Venten-Preloved | High-End & Designers
  • 0
  • 0
Filter
Venten-Preloved | High-End & Designers
  • 0
  • 0
 

FAQ

Showroom

Wat kan ik van de Showroom verwachten?

In onze showroom kan je de complete collectie zien, voelen en passen. Slechts 70% van onze collectie staat online. Onze showroom is exclusief op afspraak te bezoeken. Treasure hunting in alle rust, wanneer jou dat uitkomt, en alle persoonlijke aandacht waar je zelf behoefte aan hebt.

Hoe kan ik de Showroom bezoeken?

Wij verwelkomen je graag! Maak hier je afspraak  Visit the Showroom óf meld je aan voor de Walk-In Showroom event uitnodiging!

Ik wil uitgenodigd worden voor de Walk-in Showroom events! Hoe meld ik me aan?

Meld je hier aan! You will be the first to know!

Hoe kan ik in de showroom betalen?

Je kunt bij ons pinnen of met je creditcard betalen. Cash accepteren we niet.

Mag een aankoop in de Showroom geruild of teruggebracht worden?

Aankopen in de showroom kunnen niet geruild of teruggebracht worden. Deze optie bieden wij alleen aan op aankopen in de webshop.

Verzenden

Wat zijn de verzendkosten?

Verzendkosten binnen Nederland zijn € 6,79. Bestellingen vanaf € 150,- worden gratis verzonden

Welke verzendopties bieden jullie aan?

Verzendingen worden verzekerd verstuurd met DHL, DPD of PostNL.

Wanneer wordt mijn bestelling verzonden?

Bestellingen die maandag t/m zaterdag  vóór 12:00 besteld zijn, worden dezelfde dag nog verzonden.

Krijg ik een track & trace code?

Direct nadat jouw bestelling is verzonden ontvang je een track & trace code per email.

Verzenden jullie ook internationaal?

Wij verzenden (voorlopig) alleen binnen de EU.

Betalen

Welke betaalmethoden bieden jullie aan?
  • Ideal
  • Klarna achteraf betalen
  • Bankcontact
  • SOFORT banking
  • EPS
  • KBC/CBC Payment
  • Belfius Direct Net
  • ING Home’Pay
  • Przelewy24
Is het veilig om via jullie website te betalen?

Ja, absoluut. Niet alleen is de website van Venten-Preloved beveiligd zoals het hoort, het betaalportal loopt via mollie.com, één van de grootste partijen in het realiseren van online betalen. Zij dragen er zorg voor dat jouw betaling en gegevens 100% veilig zijn.

Kan ik achteraf betalen?

Ja, dat kan. In samenwerking met Mollie & Klarna hebben we de mogelijkheid gerealiseerd om achteraf te kunnen betalen. Zo grijp je nooit meer naast jouw meest geliefde items!

Ik heb een tegoed bon van de voormalige winkel Venten, kan ik die nog gebruiken?

Jazeker! Boven aan je tegoedbon staat een ID code, deze kan je invoeren als kortingscode. Het bedrag wordt automatisch verrekend met het bedrag van je aankoop. De tegoedbon kan je uiteraard in de Showroom ook gewoon inwisselen tegen een aankoop.

Retourneren

Mag ik een artikel retour sturen?

Aankopen die via de Venten-PreLoved webshop zijn gedaan mag je, zonder opgeven van reden, binnen 14 kalenderdagen na ontvangst retourneren.

Hoe bied ik een retourzending aan?
  • Via de Venten-Preloved  retour service  kun je, je bestelling aanmelden als retour.
  • Meld je retour binnen 14 kalenderdagen.
  • Stuur de zending, compleet met aangehechte kaartjes en het retourformulieren naar ons op.
  • Je kunt je bestelling, mits het voldoet aan de retourvoorwaarden, in de doos waarin je het hebt ontvangen aan ons terug sturen.
  • Zodra wij je zending in goede orde hebben ontvangen storten wij het aankoopbedrag, minus de verzendkosten, aan je retour.

Let op! Retouren worden alleen geaccepteerd als: het item compleet wordt teruggezonden, de prijskaartjes onbeschadigd aan het item zitten, het in de staat verkeert hoe jij het van ons hebt ontvangen, je het item binnen de gestelde termijn aan ons hebt teruggestuurd.

Voor wie zijn de kosten van de retour zending?

De kosten voor het retour sturen van een item zijn voor eigen rekening. Je kunt bij elk gewenst inleverpunt, voorzien van een track & trace code aan ons terugsturen. Venten-Preloved raadt je aan dit aangetekend te verzenden. Wij kunnen niet aansprakelijk worden gesteld voor retourzendingen die zoek of beschadigd zijn geraakt.

Zodra we je zending in goede conditie hebben ontvangen, ontvang je het volledige aankoopbedrag terug.

Wanneer accepteren jullie mijn retourzending niet?

  • Het “returnlabel” en/of het prijskaartje zit niet aan het item óf het item is beschadigd.
  • De stickers onder de schoenen mogen niet beschadigd of belopen zijn dan wel aantonen dat ze niet op een zachte vloer zijn gepast.
  • Als het item niet compleet naar Venten-Preloved is geretourneerd; doos, dust bag(s), riem van de tas etc ontbreken.
  • Het item vertoont gebreken die niet in ons systeem vermeld stond; bijvoorbeeld door het te ruw passen van items of krassen op schoenzolen die zijn belopen op een harde (pas)vloer.
  • We hebben je zending niet ontvangen én je kunt geen track & trace code van de zending aan ons tonen.
Hoe lang duurt het voordat ik mijn geld terug krijg?

Zodra we je retour zending in goed orde hebben ontvangen, wordt het aankoopbedrag, minus de verzendkosten binnen 1 week naar je overgemaakt.